Visitors

maanantai 3. maaliskuuta 2014

♫ COME ON EVERYBODY!! ♫ ÄÄNESTYS :D


Todii :D

Haaste alkaa olemaan loppusuoralla ja nyt olisi vuorossa ÄÄNESTYS

Eli ei muuta kuin äänestämään omaa suosikkiasi voittoon.
(En pistä pahaksi jos minua sattuisit äänestämään :D)


Eli tuosta linkkiä äänestykseen: http://www.clubhuuma.fi/haaste

Muutaman kohdan kun jaksat täyttää niin pääset osallistumaan arvontaankin.


ISO KIITOS JO ETUKÄTEEN NIILLE JOTKA MINUA MEINAAVAT ÄÄNESTÄÄ :D


Ei voi muuta sanoa, kuin että onhan tässä väännetty persruvella joka päivä rautaa ilmaan :D Voi hyvällä omalla tunnolla sanoa, että KAIKKENI OLEN TEHNYT!

JA NYT SE ON ENÄÄ TEISTÄ KIINNI KUKA VOITTAA!

En edelleenkään osaa tarpeeksi painottaa kuinka iso ja hieno asia se on minulle jos annat äänesi... -> minulle :D

Jos nyt ensikertaa näet blogini niin käyppä lukasemassa :D

Eiköhän sieltä irtoa mistä lähtökohdista olen lähtenyt ja minkä matkan olen kulkenut tähän pisteeseen. KIITOS kaikille jotka olette minua tsempanneet ja avittaneet.

PS. Jätä vaikka hymiö kommentteihin niin kiitän siellä inperson via interwebbi :D

4 kommenttia:

  1. Annoin sulle täydet pointsit, koska mun mielestä sinä jos kuka olet meistä voiton ansainnut! =)

    VastaaPoista
  2. No ISO kiitos Päivi :D Olen todella otettu :O :D

    VastaaPoista
  3. Ääni annettu sulle Jarkka ja kaveripiirillekin isolla kädellä jaettu linkkiä!

    VastaaPoista